وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میروسلاو کلوزه قول گلزنی داد

  

به نقل از بیلد،میروسلاو کلوزه،مهاجم باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به هوادارانش،قول گلزنی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را داد.

او در اینباره میگوید : این روزها انتقادات زیادی علیه من در مطبوعات دیده میشود،شاید در بازیهای دوستانه عملکرد من بسیار ضعیف بوده است اما من به خودم اطمینان دارم و آماده بازی در جام جهانی هستم،من مطمئنم که در این رقابتها گلزنی خواهم کرد،من در ترکیب اصلی تیم قرار دارم و آماده برای ارائه بازی خوب هستم.
 او در جواب سؤال خبرنگار بیلد که از او پرسید،شما به چه علت از خود مطمئن هستید،جواب داد : در بازیهای هفته های آخر بوندسلیگا،من بسیار کم بازی میکردم اما من بازیکن آماتوری نیستم و بازیهای زیادی انجام دادم،به همین علت آمادگی برای همه بازیها دارم و فقط احتیاج به عادت به ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان دارم و بازیهای دوستانه کمک زیادی به من برای اینکار کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد