وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر : برای جا افتادن در پست جدید احتیاج به زمان دارم

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال آلمان باستین شواین اشتایگر گفت : برای جا افتادن در پست جدید احتیاج به زمان دارم.

هافبک تیم ملی آلمان گفت : مسئولیت من در تیم ملی آلمان بعد از مصدومیت میشائیل بالاک بیشتر شده است و من باید به بازی در پست جدید عادت کنم و البته برای جا افتادن در این پست من احتیاج به زمان دارم تا بتوانم بهترین شکل و فرم بازی را از خود نشان دهم.
شواین اشتایگر گفت : تمام فکر من و هم تیمی هایم به بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2010 است تا با انجام بازی های زیبا و منسجم از گروه خود صعود کرده و بعد از آن هم به مراحل بالاتر فکر می کنیم.
او همچنین درباره بازی با بوسنی گفت : تیم بوسنی با در اخیار داشتن بازیکنان خوبی همچون ابیسوویچ - ژکو و صالیحمیدزیچ تیم بسیار خوبی است و بازی کردن در مقابل این تیم آسان نیست و البته ما باید قدرت و توانایی خود را در این بازی نشان دهیم و مهم تر از آن باید تمام خواسته های مربی خود را در زمین انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد