وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میلوش کراسیچ:به بایرن نخواهم آمد

 

به نقل از بیلد،میلوش کراسیچ،هافبک باشگاه زسکا مسکو در اظهاراتی اعلام کرد که به بایرن مونیخ نخواهد آمد.

او در اینباره گفت:
من در اینباره چند ماه پیش با باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده بودم و قرار ما بر این بود که در صورت جدایی فرانک ریبری از این باشگاه،من در آنجا بازی کنم و بایرن به دنبال جانشینی برای ریبری بود اما در حال حاضر ریبری قرارداد پنج ساله با این باشگاه امضاء کرده است و اگر من به این باشگاه بروم،باید روی نیمکت و به عنوان بازیکن ذخیره باشم،به همین خاطر مسئله رفتن من به مونیخ منتفی است و من به باشگاه بایرن مونیخ نخواهم رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد