وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: آلمان می تواند به نیمه نهایی جام جهانی برسد

 

آلمانی ها در حالی رقابت های جام جهانی را آغاز خواهند کرد که چند بازیکن کلیدی این تیم مانند بالاک، رنه آدلر و سیمون رولفس به دلیل مصددومیت نمی توانند آنها را در این رقابت ها همراهی کنند.

فیلیپ لام، کاپیتان جدید آلمان ها که درغیاب بالاک بازوبند کاپیتان را به بازو خواهد بست، تایید کرد که غیبت این سه بازیکن برای آنها ضربه بزرگی است اما تاکید کرد با این وجود می توانند تا مراحل پایانی رقابت ها صعود کنند.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" واقعا حیف شد که بازیکنانی بسیار مهم را از دست دادیم. با این وجود مسئله مصدومیت تیم را تحت تاثیر قرار نمی دهد. ما باید شجاعت مان را نشان دهیم و اعتماد به نفس داشته باشیم. ما هنوز بازیکنان بسیار خوبی داریم که می توانند به مراحل بالایی صعود کنند. هدف ما به عنوان تیم ملی آلمان صعود به نیمه نهایی جام جهانی است. البته رسیدن به چیزی بیش از این نیز در رویاهایمان داریم. "

از سوی دیگر، هایکو وسترمن نیز در تمرینات اخیر تیم ملی آلمان دچار شکستگی پا شد اما یوواخیم لوو اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنی را جایگزین او کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سےﺪکـیـهـان نــورے چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 06:40 http://www.BayernMunchenFC.Blogfa.com

سلام امیر جان
فکر نمیکنم با این بازی کنان آلمان بتونه حرفی برای گفتن داشته باشه واقعا نه تجربه بلکه قدرت رقابت با تیمهایی مثل هلند و فرانسه برای هر تیمی غیر قابل باوره

سلام
ولی من فکر می کنم آلمان میتونه حداقل به نیمه نهایی برسه.
چون آلمان متکی به یک بازیکن نیست و تیمی بازی میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد