وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه یواخیم لو بعد از برد مقابل مجارستان

یواخیم لو سرمربی آلمان اوقاتی دشوار در اردوی تیم ملی آلمان در اتریش را پشت سر می گذارد. تیم او در گیر مصدومیتها وکمبودهاست ، اما لو همچنان امیدوار نشان می دهد. این مصاحبه بعد از برد آلمان مقابل مجارستان انجام گرفته است، جایی که لو با امید از آینده حرف می زند.

سوال : نظر شما در مورد بازی با مجارستان چیست؟
لو : ما بازی را خوب شروع کردیم و در طول بازی هم بسیار منظم ظاهر شدیدم ولی شانس های گلزنی که از دست دادیدم کمی من را نگران کرده است.
 

سوال : نیمه دوم را چگونه دیدید؟
لو : 20 دقیقه اول اصلا راضی کننده نبود ولی کم کم روند تیم بهتر شد البته شاید این افت به خاطر اردوی سختی باشد که در دو هفته گذشته داشته ایم و به همین دلیل نتوانستیم 90 دقیقه را خوب بازی کنیم اما نکات مثبت زیادی در این بازی از یم خود دیدم.

سوال : این مرحله از آماده سازی تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟
لو : ما تلاش خود را برای آمادگی تیم بیشتر کرده ایم و بعد از اضافه شدن بازیکنان بایرن و کامل شدن تیم مرحله نهایی آماده سازی ما شروع شده و با وجود مصدومیت بالاک جوانان تیم جای او را به خوبی پر کرده اند.

سوال : برنامه تاکتیکی شما بعد از مصدومیت بالاک و تراش چه تغییراتی کرده است؟
لو : تغییر زیادی نکرده است ولی من و همکارانم در این مورد بحث های زیادی کردیه ایم تا بهترین ترکیب را روانه مسابقات کنیم.

سوال : سیستم بازی شما بعد از انتخاب خدیرا به عنوان جانشین بالاک چگونه است؟
لو : خدیرا بازیکن بسیار خوبی در این پست است و خیلی ازویژگی های بالاک را دارد و من مطمئن هستم او یکی از بهترین های ما در جام جهانی می شود.

سوال : مصدومیت مارسل یانسن تا چه حد جدی است؟
لو : من باید در این مورد با پزشکان تیم بیشتر صحبت کنم چون حضور یانسن در تیم برای ما مهم است.

سوال : وضعیت میروسلاو کلوزه چگونه است؟
لو : کاملا روشن است که او در فرم مناسبی برای بازی نیست و رسیدن به شرایط بازی کردن برای کلوزه کار آسانی نیست ولی مطمئنم که او خودش را به شرایط بازی می رساند.

سوال : آیا در این مورد زمان شما کم نیست؟
لو : هنوز هم زمان وجود دارد چون کلوزه بازیکنی است که اعتماد به نفس بالایی دارد و در مبارزه بسیار سرسخت و جدی است.

سوال : نظر شما در مورد تمرین روز دوشنبه که برای اولین بار تیم کامل است چیست؟
لو : من منتظر چنین روزی بودم که تیم کامل را برای تمرین و آماده سازی در اختیار داشته باشم. خیلی خوب است که لام - شواین اشتایگر و مولر به تیم اضافه شده اند چون قدرت تیم ما را چند برابر کرده است.

سوال : تیم شما بسیار جوان است. عملکرد این جوانان در جام جهانی چگونه خواهد بود؟
لو : درست است که این بازیکنان جوان تجربه زیادی ندارند ولی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. اندکی صبر کنید چون من معتقدم که این بازیکنان جوان شما را در جام جهانی شگفت زده خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد