وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو نگران شرایط جسمانی کلوزه

 

میروسلاو کلوزه، مهاجم باتجربه آلمانی به دنبال آن است تا به شرایط آرمانی اش بازگردد و بدین ترتیب بتواند در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش در رقابتهای جام جهانی جایی را برای خود دست و پا کند. عدم آمادگی او در رقابتهای فصل گذشته بوندسلیگا نیز نکته ای مشهود بود.

با این وجود یواخیم لو، کلوزه را به ترکیب تیم ملی آلمان فراخوانده است ولی به نظر می رسد که سرمربی ژرمنها اکنون اندکی نگران عدم آمادگی این ستاره 31 ساله است.

لو در صحبتهایی به بیلد گفت:« این کاملا واضح است که بازگشت کلوزه به شرایط آرمانی کار اصلا آسانی نیست. این کار بسیار سختی برای او و برای ماست و می بایست به شدت تلاش کند. کلوزه هنوز نتوانسته به میزان آمادگی لازمی که توانایی آن را دارد برسد.»

سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد:« میرو می بایست از این به بعد سخت تر از قبل به تمرین بپردازد. عده ای از فصلهای گذشته کلوزه می گویند ولی این کافی نیست.»

کلوزه در جام جهانی 2002، 5 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و در جام جهانی 2006 نیز 5 گل دیگر به آمار گلزنی اش در این رقابتها افزود. او در 95 دیداری که برای تیم ملی کشورش انجام داده، 48 گل ملی به ثمر رسانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد