وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: فان درفارت می خواهد پیش من بیاید

  

آرین روبن ستاره بی چون و چرای این فصل باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که رافائل فان در فارت تمایل زیادی دارد تا با جدایی از رختکن رئال مادرید به او در آلیانس آرنا بپیوندد.

این در حالی است که در طول این هفته صحبتهای فراوانی در مورد احتمال انتقال فان در فارت به رختکن سیتی به گوش می رسد ولی هم تیمی او در تیم ملی هلند در صحبتهایی اعلام کرده که فان در فارت فوتبال آلمان را به انگلیس ترجیح می دهد.

روبن در گفتگو با مجله کیکر گفت:« زمانی که من و رافائل در کنار هم و در رئال مادرید توپ می زدیم، او به من گفت که بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است .او یکی از کسانی بود که به من توصیه کرد که به تیم شهر مونیخ بیپوندم.»

آرین روبن ادامه داد:« او به من گفته که اگر سران باشگاه بایرن از او می خواستند که به این تیم بپیوندد، بلافاصله برای امضای قرارداد به مونیخ می آمده. او می خواست که به مونیخ بیاید( همان زمان که در نهایت روانه رئال شد) ولی شاید این اتفاق در آینده ای نه چندان دور رخ دهد.»

فان در فارت تجربه حضور در رقابتهای بوندس لیگا را دارد و به مدت سه سال تا سال 2008 در هامبورگ توپ می زده است.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
حضور فن در فات به صورت خرید نمیشه روش فکر کرد چون رئال روی پروژه معاوضه با شوینی روی فن در فارت برنامه ریزی کرده
و با برگشت کروس فکر نکنم بخواد بصورت خرید بابت فن در فارت پولی رو بدن

سلام
اگه بخواد با شواینی معاوضه کنه که اصلا فایده نداره.
به نظر من شواینی خیلی بهتره و تو ترکیب کاملا جا افتاده.

شهاب یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 12:30

با درود باید بگم بایرن یکی رو می خواد مثه کاکا یا ریکلمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد