وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بایرن هنوز تیم بزرگی نیست

در رقابتهایی که اخیرا به پایان رسید، می بایست بایرن مونیخ را یکی از پرقدرت ترین و تاثیرگذارترین تیمهای اروپایی دانست. اف سی هالیوود، موفق به قهرمانی در بوندس لیگا و فتح جام قهرمانی دی اف بی پوکال شد.

آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافتند که در فینال تماشایی این رقابتها مغلوب اینتر شدند.بااین وجود آرین روبن، ستاره هلندی باشگاه باواریایی معتقد است که بایرن هنوز جزو برترین تیمهای اروپا نیست و باواریایی ها هنوز فضای زیادی برای پیشرفت دارند. روبن در صحبتهایی که در کیکر منتشر شد گفت:« قطعا ما تیم خوبی داریم ولی هنوز مبدل به تیمی بزرگ نشده ایم. ما در رقابتهای این فصل بسیار موفق بوده ایم ولی هنوز فضای زیادی برای رشد و پیشرفت پیش رو داریم.»

این ستاره هلندی ادامه داد:« ما فاصله مان را با بارسلونا را کاهش دادیم ولی آنها هنوز در مقایسه با ما تیم بهتری هستند. ترکیب تیم ما می بایست به مراتب سریعتر از اکنون شود و می بایست موقعیتهایمان در جریان بازی را به مراتب بیشتر از الان تغییر دهیم.»

روبن در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« ما اگر می خواهیم تا بار دیگر به مراحل پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برسیم، می بایست در بازار نقل و انتقالات تابستانی خریدهای خوبی داشته باشیم. ما همیشه می خواهیم بهتر و بهتر شویم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد