وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

7 میلیون یورو در سال برای ریبری

 

فرانک ریبری که چند روز پیش با باشگاه بایرن مونیخ قراردادش را تا سال 2015 تمدید کرد،سالانه مبلغ 7 میلیون یورو را از باشگاه بایرن مونیخ به عنوان دستمزد دریافت خواهد کرد.

در قرارداد قبلی،او سالانه مبلغ 3.75 میلیون یورو را از باشگاه بایرن مونیخ دریافت میکرد که با مقایسه با قرارداد جدید این مبلغ دو برابر افزایش یافته است.
امروز بعد از فاش شدن مبلغ قرارداد فرانک ریبری با باشگاه بایرن مونیخ،بسیاری از مطبوعات آلمان شروع به انتقاد از سیاست های این باشگاه کردند که این انتقادها،باعث عصبانیت اولی هوینس،رئیس باشگاه بایرن مونیخ شد و او در مصاحبه ای با بیلد در اینباره گفت:
درباره قراداد ریبری باید بگویم که هر دو طرف از این قرارداد راضی بودند و من از همه خواهش میکنم که برای ریبری حاشیه سازی نکنند،ما پرداخت 7 میلیون یورو در سال را در توان باشگاه دیده ایم که با او قرارداد امضاء کرده ایم،بعضی ها فکر میکنند که فرانک در ازای بازی خود باید پاپ کورن دریافت کند،هر بازیکنی که برای باشگاه بازی میکند،مبلغی را دریافت میکند و این استثنا ندارد.
انتقاد روزنامه های آلمانی از باشگاه بایرن مونیخ به این خاطر بوده است که فرانک ریبری از فصل آینده مبلغ 7 میلیون یورو را دریافت خواهد کرد،در صورتی که این بازیکن تا سال 2011 با بایرن قرارداد دارد و باید تا 2011 همان مبلغ 3.75 میلیون یورو را دریافت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد