وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برافهاید فصل بعد به مونیخ بازخواهد گشت

 

به نقل از بیلد، فصل بعد مدافع هلندی باشگاه بایرن مونیخ دوباره به ترکیب این تیم بازخواهد گشت.

ادسون برافهاید،تابستان گذشته به باشگاه بایرن مونیخ پیوست اما نتوانست جایی در ترکیب لوئیس ونگال برای خود پیدا کند و به همین علت در نیم فصل سران باواریایی تصمیم گرفتند که او را به صورت قرضی به باشگاه سلتیک بدهند.
این مدافع 27 ساله در مصاحبه ای با بیلد گفت:
من با کادر مربیان بایرن صحبتهایی درباره آینده انجام دادم و لوئیس ونگال حاضر است به من شانس دوباره برای بازی در این باشگاه بدهد،به نظر من آمدن به باشگاه سلتیک اشتباه بود و من باید در بایرن میماندم که بتوانم به تیم عادت کنم.
با بازگشت ادسون برافهاید به بایرن مونیخ،میتوان این احتمال را داد که باواریاییها فصل بعد خط دفاعی خود را تقویت نکنند و مدافع دیگری را خریداری نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد