وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی: تصمیم خود را به زودی خواهم گرفت

 

لوکا تونی،مهاجم ایتالیایی باشگاه بایرن مونیخ در حال حاضر هیچ تصمیمی برای آینده خود ندارد.
این بازیکن تا 30 ژوئن بنا به قرارداد بین باشگاه بایرن مونیخ و رم میتواند در رم حضور داشته باشد.

تونی تا به حال درباره آینده خود صحبت نکرده است که با پایان قرارداد در رم چه تصمیمی دارد اما مسئولان رم ظاهراً به علت مشکلات مالی قادر به خرید این بازیکن و امضای قرارداد رسمی با باشگاه بایرن مونیخ نیستند.
کارل هاینس رومنیگه چندی پیش در اینباره گفته بود که لوکا تونی میتواند به بایرن مونیخ بازگردد اما ظاهراً به علت مشکلاتی که این بازیکن با سرمربی هلندی این باشگاه دارد به بایرن باز نخواهد گشت.
لوکا تونی در مصاحبه ای با بیلد در اینباره گفت:
من هنوز نمیدانم که در کجا به فوتبال خود ادامه خواهم داد،من تا 30 ژوئن وقت دارم که تصمیم خود را بگیرم،من بعد از 30 ژوئن،1 سال دیگر هم با بایرن مونیخ قرارداد دارم،من تصمیم خود را به زودی خواهم گرفت و اعلام میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کامیار سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 18:47 http://www.bayernsoltan.blogfa.com

بایرن قهرمان نشد واقعا اعصابم خورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد