وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بایرن برای من خانواده بزرگی است

 

فرانک ریبری،هافبک فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ که دیروز به طور رسمی قرارداد خود را به این باشگاه به مدت پنج سال تمدید کرد،در مصاحبه ای در اینباره صحبت کرد و باشگاه بایرن مونیخ را خانوداده بزرگ خود نامید.

او در اینباره گفت:
من و خانواده ام با خوشحالی در مونیخ خواهیم ماند،بایرن برای من خانواده بزرگی است که من در آن زندگی میکنم،این باشگاه برای من ارزش زیادی دارد،امیدوارم که بتوانم در این باشگاه به اهداف خود برسم،ما یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و من فکر میکنم که فصل بعد را بسیار عالی آغاز خواهیم کرد.
فرانک ریبری در جولای سال 2007 از مارسی فرانسه با قیمت 25 میلیون یورو به باشگاه بایرن مونیخ پیوست که این مبلغ در آن سال رکورد گران قیمت ترین بازیکن بوندسلیگا را داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد