وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: بازیکنان بایرن روی بازی تمرکز نداشتند

 

به نقل از سایت رسمی یوفا،میروسلاو کلوزه،مهاجم باشگاه بایرن مونیخ در اظهاراتی اعلام کرد که تمرکز بازیکنان بایرن مونیخ در بازی مقابل اینترمیلان کاملاً به هم ریخته بود و نتوانستند به خوبی بازی کنند.

میروسلاو کلوزه درباره عملکرد بایرن مونیخ در بازی مقابل اینترمیلان گفت:
اینتر،تیم قوی است اما ما هم نتوانستیم بازی خوبی که همیشه ارائه میدهیم را به نمایش بگذاریم و بازیکنان با تجربه تر ما هم نتوانستند از حداکثر تجربه بالای خود در زمین استفاده کنند و بر بازی مسلط شوند،من فکر میکنم که بازیکنان با تجربه تر تیم چون احساساتی بازی میکردند،همین باعث شد که بازیکنان جوان ما هم نتوانند تمرکز کافی روی بازی را داشته باشند.
البته این بازی فینال بود و در همه فینال ها فشار بر روی تیم ها زیاد است اما به نظر من در این فصل بایرن عالی کار کرد و من از اینکه بازیکن بایرن مونیخ هستم،افتخار میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد