وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: اینتر مستحق برد بود

 

بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست 2 بر 0 بایرن مونیخ مقابل اینترمیلان،لوئیس ونگال سرمربی هلندی باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی درباره این بازی صحبت کرد که به شرح زیر است:

ما در این بازی،خوب عمل نکردیم و نتوانستیم به اینتر گل بزنیم،باید بازی همیشگی خود را انجام میدادیم،چیزی که من از بازیکنان خواسته بودم اما متأسفانه آنها نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند،بازی به گونه ای سخت شد که من این حدس را میزدم،ما حمله میکردیم و توپ دست ما بود اما اینتر با ضد حمله به گل میرسید،ما در این بازی احتیاج زیادی به ریبری داشتم و جای خالی او کاملاً در تیم حس میشد،بازیکنان های بایرن در دریافت گلها،اشتباهاتی داشتند اما من از همه راضی هستم،آنها همه کار کردند که ما قهرمان شویم.
من باید اعتراف کنم که اینتر،مستحق برد بود،به تیم اینتر و مورینیو تبریک میگویم،او در این فصل توانست سه جام را کسب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد