وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اختصاصی از مادرید: آخرین جلسه تمرینی بایرن

 

لوییس فان خال مربی به شدت منظمی است. او به همین دلیل نپذیرفت که تمرینات بایرن با برنامه یوفا و در ساعت دیگری برگزار شود. این تمرین مثل همیشه صبح برگزار شد، زمانی که بازیکنان بایرن مدت‌هاست که به آن عادت دارند.

فان خال در این تمرین بازیکنان را به تمرین پاس‌های بلند و کوتاه و شوت به دروازه و حرکات ترکیبی وادار کرد. این تمرین در عین انضباط با شادی و نشاط بازیکنان بایرن همراه بود، آنها که در با چمن برنابئو آشنا شدند،‌ حالا 24 ساعت فرصت دارند که به رویارویی با ژوزه مورینیو و هوش عجیب و غریبش بیندیشند.

بایرنی‌ها که ممکن است فردا به دلیل بازی‌های خاص مورینیو و البته اخبار مربوط به حضور او در مادرید، اسپانیایی‌های حاضر در ورزشگاه را علیه خود ببینند. روی فینال به شدت متمرکز هستند.

بایرن مونیخ در حال حاضر در بهترین شرایط فنی و جسمی است و این چیزی بود که از تمرین آنها برمی‌آمد. بازیکنان بایرن در این تمرین لباس و شورت سورمه‌ای پوشیده بودند و کادر فنی با پیراهن سفید تمرین را زیر نظر داشتند.

 فان خال بارها تمرین را قطع کرد و به بازیکنان تذکر داد که چگونه بازی کنند. ترکیب بایرن در بازی فردا شگفتی خاصی ندارد. آنها از همان ترکیب مورد انتظار استفاده خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد