وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: مورینیو خودخواه است

 

لوئیس ونگال در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان مقابل اینتر درباره اخلاق سرمربی باشگاه اینترمیلان ایتالیا،خوزه مورینیو،اظهار نظر کرد.

او در اینباره میگوید:
من فکر نمیکنم که مورینیو تیمش را طوری بچیند که در مقابل ما فوتبال تهاجمی بازی کند،مورینیو بیشتر به فکر دفاع کردن است و هدف او همین است،من فکر میکنم که هر مربی بهتر از دیگران میداند که چه چیزی از تیمش انتظار دارد و به چه هدفی میخواهد برسد،من و او میدانیم که چه گونه باید مربیگری کنیم،من درسهایی زیادی در بارسلونا به او دادم اما مطمئنم که او نمیتواند از این درسها بر علیه تیم من استفاده کند.
او آدم خودخواهی بود و فقط به فکر خود بود و زمانی که در بارسلونا با هم کار میکردیم به هر قیمتی حاضر بود تیمش برنده شود،من نمیتوانم هیچوقت مانند او باشم،برای من مسائل دیگر هم مهم است،هیچ مربی بیش از حد نمیتواند به بازیکنانش فشار بیاورد تا برنده از زمین خارج شوند چون در آینده مشکلات بزرگتری پیدا خواهند کرد.
به نظر من مورینیو در حرف زدن آدم حرفه ای است و فقط در فکر بر هم زدن جو تیمهای حریف است،حتی در بارسلونا به خاطر این رفتارها،من چند بار به رئیس باشگاه،هشدار دادم که من اصلاً دوست ندارم او اینکارها را انجام دهد.
من مطمئنم که تیم ما کاملاً آماده است و ما برای قهرمانی به زمین خواهیم آمد،امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد