وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال:از بایرن جدا نخواهم شد

 

به نقل از بیلد،لوئیس ونگال،سرمربی هلندی باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای اعلام کرد که نظرش درباره جدایی از بایرن مونیخ در صورت کسب سه جام،تغییر پیدا کرده است و دوست دارد به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

او در اینباره میگوید:
من قبلاً گفته بودم که در صورتی که بتوانم با بایرن،سه جام را کسب کنم از این باشگاه جدا خواهم شد اما در حال حاضر حس میکنم که به طور جدی به این باشگاه علاقه مند شدم و با خانواده خود هم در اینباره مشورت کردم،آنها هم از ماندن من در مونیخ بسیار راضی هستند.
در مونیخ همه به من احترام میگذارند،مردم این شهر من را خیلی دوست دارند و من فکر میکنم که بایرن مونیخ برای هر مربی ارزش ماندن دارد،شاید یکی از بهترین سالهای عمرم را در مونیخ گذراندم.
من فصل بعدی هم در این تیم خواهم ماند اما فصل بعد،کاملاً تیم متفاوتی خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانم سال آینده هم در این تیم موفق باشم.
سران باواریایی پیش از این بارها اعلام کرده بودند که آماده هستند که حتی قرارداد او را تمدید کنند.
قرارداد ونگال با باشگاه بایرن مونیخ تا جولای 2011 است و باید دید که آیا باواریاییها قصد تمدید قرارداد او را دارند یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد