وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک نمی تواند در جام جهانی آلمان را همراهی کند

  

مهمترین خبر روز خیلی زود دنیا را دور زد . خبر با لهجه آلمانی روی خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال آلمان قرار گرفت: بالاک نمی تواند در جام جهانی آلمان را همراهی کند.

پس از آن که معاینه‌های اولیه نتوانستند میزان دقیق آسیب‌دیدگی‌اش را نشان دهند، بالاک با توافق پزشکان چلسی به مونیخ پرواز کرد تا از سوی پزشکان آلمانی مورد معاینه قرار بگیرد.

او گفت: بدیهی است که عصبانی و ناراحتم اما نمی‌خواهم در این باره ارزیابی‌ای داشته باشم. وقتی بازیکن دو تا سه هفته پیش از جام جهانی با چنین خبری روبه‌رو می‌شود بدیهی است که ناراحت و عصبانی باشد. بدون تردید این بدترین خبری است که تاکنون دریافت کردم.

به دنبال معاینه دکتر هانس ویلهلم مولر ولفارت، پزشک تیم ملی آلمان، درمان کامل بالاک و بازگشت او به تمرین‌ها در هشت هفته آینده ممکن خواهد بود.

بالاک با 98 بازی ملی پس از این مدت هم باید برای دو هفته کفش‌های مخصوصی را به پا کند و پس از آن خواهد توانست برای انجام تمرین‌های فیزیوتراپی اقدام کند. به این ترتیب رویای کاپیتان تیم ملی آلمان برای حضور در آخرین جام جهانی‌اش از بین خواهد رفت.

یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان که در جام جهانی یکی از موثرترین مهره‌هایش را به همراه نخواهد داشت، پس از اعلام این خبر گفت: همیشه باید این احتمال را داد که بازیکنان اصلی هم در جریان یا پیش از شروع یک تورنمنت با آسیب دیدگی از دور خارج شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلسا پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 12:48

بدترین خبره دنیا...حالم بده...
آخه دیگه ما چی کار کنیم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد