وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات باواریاییها بعد از بازی مقابل وردربرمن

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،لوئیس ونگال،باستین شواین اشتایگر،فیلیپ لام،مارک ون بومل و فرانتس بکن بائر،نظرات خود را درباره این بازی و قهرمانی در جام حذفی آلمان را اعلام کردند که به شرح زیر است:

لوئیس ونگال:
بازی زیبایی بود،ما بازی خوبی از خود ارائه دادیم،موقعیتهای گل زیادی ایجاد کردیم و توانستیم چهار گل بزنیم،من به تمام بازیکنانم گفته بودم که برد در این بازی برای ما بسیار مهم است و به همین خاطر من مطمئن بودم که ما برنده هستیم البته فکر میکنم که ما باید بهتر باشیم.
باستین شواین اشتایگر:
بازی واقعاً عالی بود،همه در این فصل عالی بودند حتی کسانی که روی نیمکت نشستند،ما در این فصل سختی های زیادی کشیدم اما موفق شدیم،ونگال،مربی بزرگی است و ما این موفقیت را از او داریم،امیدوارم که بتوانیم در لیگ قهرمانان هم قهرمان شویم.
فیلیپ لام:
زدن گل دوم برای ما بسیار مهم بود و ما در بهترین زمان توانستیم گل دوم را بزنیم.فصل هنوز تمام نشده است و ما یک بازی دیگر در پیش داریم،دو جام تا به حال گرفتیم اما ما میخواهیم در اروپا هم قهرمان شویم،ما الان فقط باید به بازی مقابل اینتر فکر کنیم.
مارک ون بومل:
به نظر من از لحاظ استفاده از موقعیتهای خلق شده،بازی برای ما ایده آل نبود و ما باید گلهای بیشتری میزدیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان نهایت استفاده را کنیم،من خوشحالم که ما قهرمان شدیم و دو قهرمانی را در این فصل را کسب کردیم،امیدوارم که بتوانیم مقابل اینتر هم بازی خوبی از خود ارائه دهیم و قهرمانی سوم را هم کسب کنیم.
فرانتس بکن بائر:
من فکر میکنم که در نیمه دوم بازی،بایرن بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشت و به نظر من بایرن مونیخ در حال حاضر یکی از قویترین باشگاه های جهان است،اگر 6 ماه پیش کسی به من میگفت که بایرن مونیخ در این فصل در بوندسلیگا و جام حذفی قهرمانی میشود،من به او پیشنهاد میکردم که به دکتر مراجعه کند،اما در حال حاضر واقعاً اطمینان دارم که لوئیس ونگال،بهترین مربی دنیاست.

نظرات 1 + ارسال نظر
fcbayern1 دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 18:41 http://www.fcbayern1.blogfa.com

تبریک میگم دومین جام قهرمانی بایرن رو در این فصل و منتظر سومی کاپ هستیم

منم این پیروزی رو به همه هواداران تبریک میگم.
ایشالا به یاری خدا جام سوم رو هم میبریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد