وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ:میخواهم در فینال لیگ قهرمانان،گل بزنم

 

ایویکا اولیچ،مهاجم باشگاه بایرن در مصاحبه ای با بیلد اعلام کرد که میخواهد در فینال لیگ قهرمانان اروپا و به اینترمیلان گلزنی کند و آقای گل اروپا شود.

او در اینباره میگوید:
من میخواهم در فینال لیگ قهرمانان به اینتر گل بزنم،برای من خیلی مهم است که در دو جام باقی مانده،قهرمان شویم،گرفتن سه جام در این فصل آرزوی من بوده است،من به بایرن مونیخ افتخار میکنم،ما تیم بسیار خوبی داریم و مستحق قهرمانی هستیم،لوئیس ونگال مربی بسیار خوبی است و به راحتی توانست ما را قهرمان بوندسلیگا کند،امیدوارم که در دو جام دیگر هم قهرمان شویم.
همچنین،چندی پیش شنیده شده بود که بعضی از باشگاه های انگلیسی به دنبال جذب او هستند.
او در ادامه درباره اینکه در بایرن مونیخ خواهد ماند یا قصد دارد به باشگاه دیگری برود گفت:
من میخواهم در بایرن بمانم و هیچ برنامه ای برای جدایی از این باشگاه ندارم،در حال حاضر من یک سال است که در این باشگاه بازی میکنم و میخواهم در این باشگاه به فوتبال خود ادامه دهم و برنامه دارم که در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد