وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امکان جدایی شواین اشتایگر از بایرن مونیخ

 

به نقل از بیلد،باستین شواین اشتایگر،هافبک باشگاه بایرن مونیخ امکان دارد که بعد از جام جهانی 2010 از باشگاه بایرن مونیخ جدا شود.

این ستاره آلمانی قصد دارد که در یکی از لیگ های انگلیس به فوتبال خود ادامه دهد.
بنا به گفته های او،برخورد تماشاگران در این فصل بسیار زننده بوده و او از عملکرد طرفداران باشگاه بایرن مونیخ زیاد راضی نیست.
او در مصاحبه ای در اینباره میگویند:
در اوایل فصل که تیم عملکرد خوبی نداشت و احتیاج به حمایت از طرفداران داشت،بسیاری از تماشاگران در ورزشگاه کارهای عجیبی انجام میدادند که بسیار کارهای زشتی بود،این حرکات زشت به نظر من ضربه بزرگی به من و هم تیمی هایم و باشگاه میزند.
من نمیتوانم قاطعانه اعلام کنم که در بایرن خواهم ماند یا خیر.
بعد از جام جهانی امکان دارد که هر اتفاقی بیفتد و من مطمئن نیستم که در بایرن بمانم،من نباید به هواداران باشگاه دروغ بگویم و شاید روزی از این باشگاه بروم،به نظر من هواداران انگلیسی بسیار برخورد خوبی با تم مورد علاقه خود دارند و همیشه در شرایط سخت از تیم ها حمایت میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد