وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مورینیو: ریبری در فینال نخواهد بود

 

به نقل از بیلد،سرمربی پرتغالی باشگاه اینترمیلان از عملکرد بایرن مونیخ درباره رأی صادر شده از یوفا برای فرانک ریبری انتقاد کرد.

او در اینباره در مصاحبه ای اعلام کرد:
همه میدانند که چرا او کارت قرمز دریافت کرد،تیاگو موتا،بازیکن تیم ما هم در مقابل بارسلونا کارت قرمز گرفت،با اینکه من مطمئن هستم که مستحق گرفتن کارت نبود اما اعتراض نکردیم و رأی صادره را قبول کردیم چون قوانین فوتبال را میدانیم و او هم از بازی در فینال محروم است.
من نمیفهمم که چرا باشگاه بایرن مونیخ اعتراض دوباره نسبت به این قضیه داده است،به نظر من این قضیه تمام شده است و ریبری در فینال بازی نخواهد کرد.
البته من ترجیح میدهم در اینباره حرفی نزنم و به تیم خودم فکر کنم،برای ما فرقی نخواهد داشت که ریبری بازی کند یا خیر.من میخواهم درباره بازی فینال در ایتالیا تمرکز کنم و با این مسئله کاری ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد