وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

معجزه بهمن فروتن در آلمان

 

بهمن فروتن ، سرمربی پیشین شموشک نوشهر که چند روز پیش برای دیدار با خانواده اش به آلمان سفر کرده بود موفق شد در فوتبال آلمان به یک موفقیت قابل توجه دست پیدا کند.

 فروتن در برلین با پیشنهاد مربیگری تیم ترکیه اسپور برلین روبه رو شد و هدایت این تیم را برعهده گرفت. این تیم که متشکل از ترک های ساکن برلین است در لیگ منطقه ای آلمان ( دسته چهارم ) قراردارد .
 ترکیه اسپور تا هفته قبل در بین 18 تیم هفدهم بود و کاملا خطر سقوط را احساس می کند . مسولان این تیم فروتن را به خدمت گرفتند تا تیم شان را نجات دهد و این مربی ایرانی موفق شد در اولین بازی با نتیجه دو بریک تیم خمینتسر تیم سوم جدول را شکست دهد. کسب این نتیجه باورنکردنی بازتاب قابل توجه ای در مطبوعات آلمان و به ویژه روزنامه های برلین داشت و از این نتیجه با عنوان " معجزه فروتن " نام برده شد.
 از مسابقات لیگ منطقه ای آلمان تنها دو هفته باقی مانده و فروتن باید تلاش کند تا تیم جدیدش را یک پله در جدول بالا بیاورد و از سقوط نجات دهد. فروتن در حالی به این موفقیت در فوتبال آلمان دست پیدا می کند که چند سالی است در فوتبال ایران مدیران تیم های لیگ برتری و دسته اولی به او اعتماد نمی کنند !
 در سال گذشته هم این مربی 63 ساله در چند هفته پایانی هدایت یکی از تیم های لیگ تهران را به دست گرفت و این تیم را ازته جدول به مقام سوم رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد