وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال:بازیکنان به من ایمان داشتند

 

لوئیس ونگال اولین مربی هلندی بوندسلیگا که توانست در آلمان قهرمان شود،او سه قهرمانی در کارنامه خود در اسپانیا،هلند و آلمان دارد.

او با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ مصاحبه ای درباره قهرمانی در بوندسلیگا و حضور در دو فینال دیگر انجام داده است که این مصاحبه به شرح زیر است:
چیزی میتوانید درباره اولین قهرمانی خود در بایرن مونیخ بگویید؟
هر جامی،منحصر به فرد است مخصوصاً وقتی در اولین فصل حضور در یک تیم،مربی بتواند آن جام را کسب کند،من واقعاً افتخار میکنم که اولین هلندی هستم که در بوندسلیگا،برنده جام میشوم اما این برای من کافی نیست،ما دو جام دیگر باید کسب کنیم.

تفاوتی بین جامهای قبلی در تیمهای دیگر و جامی که در بوندسلیگا کسب کردید،وجود دارد؟
من با سه تیم در کشورهای دیگر قهرمان شدم و هر تیم با تیمهای دیگر تفاوتهای زیادی داشت،در آژاکس من توانستم سه بار پشت سر هم قهرمان شوم و در آنجام من اختیارات زیادی داشتم،در بارسلونا من اوایل فصل نتایج چندان خوبی نداشتم اما مدیران باشگاه به من اطمینان داشتند.به نظر من آلکمار تفاوتهای زیادی داشت،آلکمار باشگاه بزرگی نبود و بازیکنان آنجا،همه جوان بودند و کار من بسیار سخت بود.

موفقیت خود در بایرن مونیخ را در چه چیزی میبینید؟
بازیکنان از روز اول به من ایمان داشتند و این بهترین چیزی است که مربی میتواند از بازیکنانش انتظار داشته باشد،آنها تمام چیزهایی که من میخواستم را در زمین اجرا میکردند،بعضی مواقع آنها میدانستند که اینگونه بازی کردن شاید به ضرر تیم باشد اما خواسته های من را انجام میدادند،هر مربی میتواند اشتباهاتی داشته باشد و من هم گاهی اوقات اشتباه میکردم و بازیکنان هم این را میدانستند اما همیشه به من احترام گذاشتند و به وظایفشان عمل کردند.

آیا با یک سال زندگی در آلمان،تغییراتی در شما ایجاد شده است؟
من قبلاً هم گفته بودم که اخلاق من به گونه ای است که در آلمان میتوانم زندگی کنم،من آلمان را دوست دارم،اینجا همه به من احترام میگذارند.

چرا در بازی با هرتابرلین،فرانک ریبری و ون بومل تعویض شدند؟
من نمیخواهم که تیم خسته باشد و احساس خستگی کند،قهرمانی ما صد در صد بود و من به آنها برای بازی بعدی احتیاج دارم،به همین خاطر مجبور به تعویض آنها شدم.

آیا در دو بازی بعدی هم از بازیکنان اصلی خود استفاده خواهید کرد؟
همه بازیکنان دوست دارند که در بازیهای بعدی بازی کنند،فعلاً من در فکر بازی با وردربرمن هستم و تا فینال لیگ قهرمانان وقت بیشتری داریم،باید برای بازیهای بعدی بهترین تاکتیک را انتخاب کنیم و من سعی میکنم که تیمم را قهرمان در دو جام دیگر قهرمان کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد