وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوئیس ونگال:تا صبح جشن خواهیم گرفت

 

لوئیس ونگال سرمربی باشگاه بایرن مونیخ،بعد از برد مقابل هرتا و قهرمانی به طور رسمی نظرات خود را در اینباره اعلام کرد که به شرح زیر است:
ما مقابل هرتابرلین بازی بسیار خوبی از خود ارائه دادیم،دفاعمان بسیار عالی کار کرد،من فکر میکنم بایرن مونیخ در این فصل تا مدتها در ذهن همه خواهد ماند.

من خیلی خوشحالم که توانستیم قهرمان بوندسلیگا شویم،دو جام دیگر پیش روی ماست و ما باید بتوانیم آنها را کسب کنیم،ما تا صبح بیدار خواهیم ماند و قهرمانی در بوندسلیگا را جشن خواهیم گرفت.
قهرمانی در بوندسلیگا،آرزوی من بود و من توانستم با باشگاه بزرگی مثل بایرن مونیخ،قهرمان این فصل باشم،من این قهرمانی را به تمام هواداران باشگاه بایرن مونیخ تبریک میگویم.
ما در اوایل فصل،زیاد خوب نبودیم اما از نیم فصل به بعد بازیهای بسیار خوبی از خود ارائه دادیم و توانستیم قهرمان شویم،از همه تیمها بهتر بودیم و این را به همه ثابت کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد