وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شالکه به دنبال جذب میشائیل بالاک

 

میشائیل بالاک، ستاره ملی پوش چلسی در صحبتهایی اعلام کرده که آینده اش در رختکن این تیم با ابهاماتی مواجه است چرا که مذاکراتش با سران تیم لندنی برای تمدید قراردادش به نتیجه نرسیده و بدین ترتیب ممکن است تابستان رختکن استفمورد بریج را ترک کند.

پیش از این سران اینتر برای جذب این ستاره آلمانی ابراز تمایل کرده بودند ولی بازگشت به بوندس لیگا نیز یکی از گزینه های دیگری است که اکنون پیش روی بالاک قرار گرفته؛ چرا که سران باشگاه شالکه نسبت به جذب بالاک ابراز تمایل کرده اند.

فلیکس ماگات در صحبتهایی که در برلینر کوریئر منتشر شد، گفت:« ما تمایل زیادی به جذب بالاک داریم. من مطمئنم که اگر شرایطی برای بازگشت بالاک به بوندس لیگا در تابستان فراهم شود ، او حاضر است با کاهش رقم دستمزدش به آلمان بازگردد.»

البته این ستاره 33 ساله هنوز از تمدید قراردادش با باشگاه انگلیسی ناامید نشده و انتظار می رود که مذاکرات در پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر ادامه یابد.

بالاک تجربه بازی در تیمهای آلمانی چمنیتزر، کایسرزلاترن، بایرلورکوزن و بایرن مونیخ را دارد و در نهایت در سال 2006 از بوندس لیگا به چلسی پیوست. او در بیش از 100 دیدار در رقابتهای لیگ برتر با پیراهن چلسی به میدان رفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد