وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال:مورینیو قبلاً باوقار بود

 

لوئیس ونگال،سرمربی باشگاه بایرن مونیخ در اظهاراتی از مورینیو و رفتار او به شدت انتقاد کرد.

لوئیس ونگال و مورینیو در باشگاه بارسلونا با هم کار میکردند و مورینیو به عنوان دستیار ونگال در آنجا فعالیت میکرد.
مورینیو در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا در ایتالیا مصاحبه های زیادی را علیه ونگال انجام داده است و ظاهراً قصد دارد با اینکارها تمرکز باوارییها را برهم زند.
لوئیس ونگال در مصاحبه ای درباره اظهارات مورینیو میگوید:
به نظر من مورینیو بیشتر از اینکه از رسیدن به فینال خوشحال باشد از رویارویی با تیم بزرگی مانند بایرن ترس دارد.
او قبلاً بسیار باوقار بود و در کار خود جدی بود،او در بارسلونا همیشه تیم را آنالیز میکرد و با من رفت و آمد داشت و خیلی انسان خوبی به نظر میرسید،من فکر میکنم او در حال حاضر در کارش جدی نیست و میخواهد با برهم زدن تمرکز ما قهرمان شود.
البته ما زیاد توجهی به حاشیه ها نخواهیم داشت و کار خود را انجام خواهیم داد،من اگر به جای او بودم اینگونه برخورد نمیکردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد