وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه بیلد با فرانتس بکن بائر

 

این مصاحبه درباره تیم ملی آلمان و مشکلات فعلی تیم در آستانه جام جهانی 2010 است.

این مصاحبه به شرح زیر است:
بیلد:نظر شما درباره بحران کمبود دروازه بان در تیم ملی آلمان چیست؟
بکن بائر:من فکر نمیکنم این مشکل بزرگی باشد،برای آدلر متأسفم که نمیتواند به جام جهانی برسد،اما ما دروازه بانان خوب دیگری هم در آلمان داریم که میتوان از آنها در جام جهانی استفاده کرد.

بیلد:نظر شما درباره ینس لمان چیست؟
بکن بائر:او انتخاب بدی نیست،لمان با تجربه ترین دروازه بان آلمان است،او بازیهای خوبی در رقابتهای گذشته از خود ارائه داده است،در جام جهانی 2006 و یورو 2008 عملکرد بسیار خوبی داشته است،به نظر من اگر یواخیم لو او را به تیم ملی دعوت کند باید به عنوان دروازه بان اول او را به تیم دعوت کند،چون او نباید روی نیمکت بنشیند.

بیلد:به نظر شما،مانوئل نوئر به عنوان دروازه بان اول تیم ملی آلمان ریسک بزرگی نیست؟
بکن بائر:به نظر من ،نوئر باید تحت تأثیر جو در تیم ملی قرار نگیرد در غیر اینصورت باید از تیم ویزه استفاده کرد که عملکرد بدی هم در این فصل نداشته است.

بیلد:به نظر شما دروازه بان سوم باید چه کسی باشد؟
بکن بائر:به نظر من باید بوت به تیم ملی دعوت شود،او عملکرد فوق العاده ای در این فصل در بایرن مونیخ داشته است.

بیلد:در حال حاضر مشکل مهاجم هم در تیم ملی آلمان دیده میشود،شما هنوز فکر میکنید که کوین کورانی باید به تیم ملی دعوت شود؟
بکن بائر:اگر سرمربی تصمیم گرفته که او را دعوت نکند به این معنا است که لو مهاجمان بسیار خوبی دارد که بهتر از کورانی هستند،من خودم مربی تیم ملی بودم و میدانم که این تصمیمات را گرفتن بسیار سخت است،امیدوارم که لو بتواند با مهاجمان دعوت شده،نتایج خوبی را در جام جهانی 2010 بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد