وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری:میخواهم در رئال یا در بارسلونا بازی کنم

 

به نقل از بیلد،امروز صحبتهایی توسط فرانک ریبری،بازیکن فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای مطرح شد که بازتاب گسترده ای در مطبوعات آلمان و جهان داشت.

هافبک فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در این مصاحبه از تمایل زیاد خود به حضور در باشگاه رئال مادرید و یا بارسلونا سخن گفت.
او در این مصاحبه که به نقل از سایت رسمی فیفا آمده است،اعلام کرد:
دوست دارم در آینده در لیگ اسپانیا بازی کنم،آرزویم این است که در رئال یا بارسلونا باشم.در حال حاضر مسی بهترین بازیکن دنیا در بارسلونا بازی میکند و همچنین دوست دارم در کنار ژاوی باشم،آنها بازیکنان بزرگی هستند و من دوست دارم در کنار آنها باشم.
صحبتهای فرانک ریبری با اینکه به طور مستقیم اعلام نکرده است که میخواهد از بایرن برود اما ظاهراً این بازیکن قصد دارد تا فصل آینده از بایرن جدا شود.
ظاهراً سران باشگاه بایرن مونیخ هم قصد دارند در فصل نقل و انتقالات،جایگزینی برای او پیدا کنند که در صورتی که ریبری از بایرن جدا شود،بتوانند جایگزینی برای او داشته باشند.
با اظهارات ریبری،دوباره شایعات درباره جدایی او در آستانه فصل نقل و انتقالات بالا گرفته است.
از طرفی دیگر،سران باشگاه بایرن مونیخ هنوز هیچ صحبتی درباره ماندن ریبری و یا جدایی او از باشگاه بایرن مونیخ نکرده اند و هنوز مشخص نیست که این بازیکن در بایرن خواهد ماند یا خیر.

نظرات 1 + ارسال نظر
لینک باکس شهر دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 23:19 http://www.box.box30t.ir

:::::::::::::: لینک باکس شهر :::::::::::::
سلام دوست من
لینک باکس شهر با 20000+ بازدید در روز افتخار دارد لینک وبلاگ یا وبسایت شما را ثبت نماید تا درصدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش درآید ورتبه سایت شما در موتورهای جستجو افزایش یابد .
مراحل ثبت لینک شما در لینک باکس :
1- ابتدا کد لینک باکس را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
2- عنوان لینک را به همراه آدرس وبسایت یا وبلاگ خود از طریق فرم زیر لینک باکس ارسال کنید .
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد