وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات باواریاییها بعد از برد مقابل بوخوم

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،باواریاییها توانستند برای بیست و دومین بار قهرمان بوندسلیگا شوند،با اینکه 1 هفته به پایان مسابقات بوندسلیگا مانده است اما بایرن مونیخ با شکست بوخوم توانست قهرمانی خود را قطعی کند.

تیم شالکه رقیب بایرن مونیخ در بازی با وردربرمن در زمین خود نتوانست پیروز شود و با نتیجه 2 بر 0 مغلوب شد،فقط یک مسئله میتواند بایرن را از قهرمانی دور کند و آنهم برد 17 بر 0 شالکه در هفته آخر و باخت بایرن مقابل هرتابرلین است که کمی غیر منطقی به نظر میرسد.
لوئیس ونگال،بوت،آرین روبن،فیلیپ لام،توماس مولر بعد از بازی مقابل بوخوم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند و نظرات خود را درباره این بازی اعلام کردند که به شرح زیر است:
لوئیس ونگال:
ما به هدفمان در این فصل رسیدیم،در 20-25 دقیقه اول بازی ما بسیار خوب بازی کردیم،من از تیمم مطمئن بودم و بیشتر دوست داشتم بدانم که شالکه چه نتیجه ای را گرفته است،برای من این برد خیلی مهم بود،بسیاری از مربیان در اروپا هستند که توانستند هر سه جام را کسب کنند و در حال حاضر برای من کسب سه جام بسیار با ارزش است و هر روز که میگذرد ما بیشتر تشنه کسب جام میشویم،بایرن مونیخ بهترین باشگاهی است که من تا به حال در آن کار کرده ام.
هانس یورگ بوت:
برای من باورکردنی نیست،35 سال است که دروازه بانی میکنم و این اولین جامی است که کسب میکنم،البته کسب چنین جامی با باشگاه بزرگی مثل بایرن مونیخ واقعاً خوشایند است.
آرین روبن:
من به بایرن افتخار میکنم و خیلی خوشحالم.فصل بسیار استرس آوری بود،اما پایان خوشی داشت،تا امروز هیچ چیز مشخص نبود،اما امروز ما قهرمانیم و باید جشن بگیریم.
فیلیپ لام:
اگر به آن زمان فکر کنیم که تا مکان اول جدول،8 امتیاز احتیاج داشتیم،قهرمانی واقعاً خوشایند است و باعث افتخار که ما توانستیم با شرایط بد و روز های سختی که داشتیم قهرمان شویم،بعد از بازی من هنوز از نتیجه بازی شالکه خبر نداشتم،وقتی به نتایج نگاه کردیم،تا چند ثانیه هیچکدام باور نمیکردیم و بعد به یکباره همه شروع به خوشحالی کردیم،واقعاً عالی بود و ما توانستیم به یکی از اهدافمان برسیم.
توماس مولر:
واقعاً خوشحالم که توانستیم قهرمان شویم البته با فراز و نشیب های زیادی که امسال داشتیم،هنوز کمی ترس دارم که بگویم قهرمان شدیم،البته من فکر نمیکنم که شالکه بتواند قهرمان شود و احتمال این مسئله بسیار پایین است،من واقعاً خوشحالم که توانستم سه گل برای تیمم بزنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد