وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال از تماشاچیان باواریایی انتقاد کرد

 

به نقل از رویترز،لوئیس ونگال،سرمربی باشگاه بایرن مونیخ از رفتار نه چندان خوب تماشاگران باواریایی انتقاد کرد و اعتقاد دارد که تماشاگران باشگاه بایرن مونیخ فقط در زمانی که بایرن در کورس برد و قهرمانی قرار میگیرد از تیم حمایت میکنند.

او در اینباره میگوید:
این بسیار بد است،بعضی مواقع من فکر میکنم که در تئاتر نشستم و مشغول دیدن نمایش تئاتر هستم،در بارسلونا و آژاکس که من مربی بودم،تماشاچیان و طرفداران همیشه از تیم حمایت میکردند و حتی در زمانی که همه چیز قطعی شده بود و قهرمانی ما مسجل شده بود،باز هواداران تیم را حمایت میکردند.
هواداران باشگاه بایرن مونیخ،زمانی که ما احتیاج به حمایت داریم از ما حمایت زیادی نمیکنند و فقط زمانی که ما برنده بازیها هستیم و یا در کورس قهرمانی قرار میگیریم شروع به حمایت از تیم میکنند.باشگاه بایرن مونیخ یکی از بهترین استادیوم ها را دارد و به نظر من هواداران باید کمی صبور باشند،من توجه زیادی کردم،از زمانی که ما در بازی برگشت به منچستر یونایتد 3 بر 2 باختیم،هواداران از ما حمایت زیادی نمیکنند،با اینکه ما به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم اما هواداران قبل از بازی با منچستر از ما حمایت بیشتری میکردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد