وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال:شانس بایرن بیشتر از اینتر است

 

لوئیس ونگال،سرمربی باشگاه بایرن مونیخ از صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و در مصاحبه ای در اینباره اعلام کرد: من فکر میکنم که شانس ما از اینتر برای قهرمانی بیشتر است.

البته اینتر مانند بازی مقابل بارسلونا بازی نخواهد کرد،من امیدوارم که ما بتوانیم در لیگ قهرمانان،قهرمان شویم،من خیلی دوست داشتم که مورینیو را در فینال ببینم و به آرزویم رسیدم،اینتر میلان دفاع بسیار قوی دارد اما من میدانم که چگونه جلوی چنین تیمی باید بازی کرد و قهرمان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد