وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن:بایرن خانه دوم من است

 

به نقل از بیلد،آرین روبن،ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای با بیلد از رضایت خود در بایرن سخن میگوید.

او در این مصاحبه گفت: به بازی در لیگ ایتالیا علاقه ای ندارم،در انگلیس و اسپانیا هم بازی کردم و فکر نمیکنم که دیگر به انگلیس و اسپانیا بازگردم و به همین خاطر در آلمان خواهم ماند،با اینکه در حال حاضر باشگاه های زیادی خواهان این هستند که من به آنجا بروم،اما هیچ علاقه ای به جدایی از بایرن ندارم،در بایرن همه چیز هایی که یک فوتبالیست حرفه ای میخواهد فراهم است،آلمان کشور دوم من و بایرن خانه دوم من است. من به زودی اقامت خود در آلمان را دریافت خواهم کرد و فکر میکنم که حتی برای زندگی در آلمان هم خواهم ماند و دوست دارم که فوتبال خود را در آلمان به پایان برسانم. در اینجا فرهنگ مردم و برخورد مردم با من بسیار خوب است و طرفداران باشگاه بایرن مونیخ در سراسر دنیا به من احترام میگذارند و من را دوست دارند،به همین خاطر من دلیلی برای جدایی از این باشگاه نمیبینم.بسیار خوشحالم که طرفداران باشگاه بایرن مونیخ در اروپا،آسیا،آمریکا و در تمام دنیا از من حمایت میکنند،هوادارانم در تمام دنیا من را ستاره مینامند اما من فکر میکنم که هنوز باید خیلی تلاش کنم تا یک ستاره شوم. من از دوران بچگی دوست داشتم که روزی در فوتبال آلمان بازی کنم و خوشحالم که به آرزویم رسیدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد