وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ون در وارت دوست دارد به بایرن بیاید

 

رافائل ون در وارت،هافبک هلندی باشگاه رئال مادرید آماده است تا در صورت موافقت لوئیس ونگال به باشگاه بایرن مونیخ بپیوندد.

او امروز در مصاحبه ای با یکی از مطبوعات هلندی از علاقه شدید خود به بایرن مونیخ خبر داد و گفت: به نظر من بازی در آلمان و در بوندسلیگا از اسپانیا بهتر است،در آلمان جای پیشرفت برای هر بازیکن وجود دارد و من باید اعتراف کنم که اشتباه بسیار بزرگی کردم که از هامبورگ به رئال مادرید آمدم،دوست دارم که به بوندسلیگا بازگردم. من به باشگاه بایرن مونیخ علاقه زیادی دارم،لوئیس ونگال یکی از مربیان بزرگ دنیاست و کار کردن با او واقعاً عالی است. برخی از مطبوعات هلندی در اینباره مینویسند،ظاهراً تماس هایی هم بین لوئیس ونگال و این بازیکن هلندی صورت گرفته شده است و باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد تا تابستان امسال برای خرید او اقدام کند. همچنین روزنامه بیلد امروز درباره این خبر مینویسد با توجه به اینکه هنوز سران باشگاه بایرن مونیخ خبر انتقال ون در وارت به رختکن باواریاییها را تأیید و یا تکذیب نکردند اما خبرهای شنیده شده در اینباره نشان از آن دارد که به زودی باشگاه بایرن مونیخ با ون در فارت قرارداد خواهد بست و ظاهراً ون در وارت با شروع فصل جدید پیراهن باواریاییها را به تن خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد