وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان خال برای مورینیو:دوست دارم در فینال ببینمت

 

بایرن مونیخ سه شنبه شب در زمین المپیک لیون فرانسه با هت تریک "ایویکا اولیچ" به پیروزی سه بر صفر دست یافت و با توجه به برد یک بر صفر در بازی رفت، با در مجموع با نتیجه چهار بر صفر راهی فینال شد.

این بزرگترین برد در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ بعد از پیروزی 6 بر 2 یوونتوس مقابل آژاکس به مربیگری "لوییس فان گال" در مسابقات فصل 1996/97 بود.
 فان گال که این بار به عنوان سکاندار بایرن مونیخ پا به مسابقات چمپیونزلیگ گذاشته است، بعد از مسابقه گفت: اولیچ با جایگیری های عالی که داشت سه گل زد، اما این سه گل به خاطر این بود که نزدیکترین بازیکن به دروازه حریف بود.
 این مربی هلندی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش افزود: خیلی عالی بازی کردیم. در حمله و دفاع بسیار خوب ظاهر شدیم. اگر تا آخر این گونه بازی کنیم، هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست بدهد.
اگر فان گال بتواند تیمش را به قهرمانی برساند، بعد از "ارنست هاپل" و "اوتمار هیتزفلد" سومین مربی خواهد بود که دو تیم مختلف را به قهرمانی اروپا رسانده است. 

 فان خال در این نشست خبری درباره پیامکی که پیش از مسابقه برای ژوزه مورینیو فرستاده بود گفت: این چیزی بین من و اوست. فردا خواهیم دید آیا او هم به دیدار پایانی می‌رسد. امیدوارم اما با بارسلونا هم ارتباط دارم آنها زیباترین فوتبال را ارائه می‌دهند بارسا درتمام فصل الگوی ما بود. همواره برای بازیکنانم شیوه بازی بارسا را ترسیم کرده‌ام. 

سرمربی هلندی بایرن همچنین ادامه داد: ما به خوبی سازماندهی شده بودیم و اگر همیشه اینگونه بازی کنیم به سختی شکست می‌خوریم . بازیکنان ما اکنون می‌دانند که گذراندن 10 ماه با فان خال چگونه است. آنها می‌دانند که کار ساده‌ای نیست و اما اکنون خوشحالند و من هم خوشحال هستم. همیشه باور دارم که تیمم می‌تواند به این شکل فوتبال بازی کند. این عملکردی رویایی از ما بود و حضورمان در فینال فوق‌العاده است.

فان خال که پیش از این با آژاکس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است همچنین گفت: از بازی برابر یووه در لیگ قهرمانان همواره خوب بازی کردیم. هنوز چیزی را به دست نیاوردیم و تنها در دیدار پایانی حاضر هستیم. در فینال این رقابت‌ها و جام حذفی آلمان از این گذشته در بوندسلیگا هم از موقعیت خوبی برخورداریم. فرصت خوبی داریم تا در این فصل عنوانی را بدست بیاوریم. همواره باور داشتم که این تیم می‌تواند به دیدار پایانی برسد. ما به خوبی دفاع کردیم و نه فقط مدافعانمان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد