وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آینده دمیچلیس پس از جام جهانی مشخص می شود

سران فیورنتینا تمایل زیادی دارند تا مارتین دمیچلیس، ستاره آرژانتینی باشگاه بایرن مونیخ را در رختکن تیمشان ببینند ولی بنا به گفته های جرج سیترزپیلتر، مدیر برنامه های دمیچلیس، این ستاره تا پایان رقابتهای جام جهانی در مورد آینده اش صحبتی نخواهد کرد.

این در حالی است که قرارداد دمیچلیس باباشگاه آلمانی در سال 2012 به اتمام خواهد رسید و با این وجود تیمهای متعدد اروپایی خواهان جذب او می باشند.

مطبوعات ایتالیایی از تمایل فراوان سران فیورنتینا برای جذب این ستاره آرژانتینی گفته اند ولی مدیر برنامه های دمیچلیس در صحبتهایی اعلام کرده که فیورنتینا تنها تیمی نیست که خواهان جذب او می باشد.

او در گفتگو با کالچومرکاتو گفت:« دمیچلیس بازیهای بسیار خوبی را برای بایرن به نمایش می گذارد ولی او در حال حاضر فقط به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فکر می کند. پس از آن هم نوبت به جام جهانی می رسد. اگر قرار باشد هر اتفاقی بیفتد، پس از جام جهانی رخ خواهد داد.»

مدیر برنامه های دمیچلیس درمورد پیشنهاد سران فیورنتینا گفت:« فیورنتینا؟ این تیم، تنها تیم ایتالیایی که خواهان جذب دمیچلیس باشد، نیست. علاوه بر تیمهای ایتالیایی، تعدادی از باشگاه های اسپانیایی و انگلیسی هم خواهان جذب او هستند ولی در حال حاضر دمیچلیس تنها برروی عملکردش در بایرن مونیخ تمرکز کرده است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد