وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن عذر خواهی کرد

به نقل از تاگ زایتون؛ هافبک باشگاه بایرن مونیخ به خاطر اعتراض به لوئیس ونگال بعد از تعویض او در دقیقه 85،عذر خواهی کرد.

آرین روبن در دقیقه 85 بازی دیروز با لیون توسط لوئیس ونگال با آلتینتاپ تعویض شد و قبل از خارج شدن از زمین شروع به اعتراض به تصمیم لوئیس ونگال کرد و ونگال هم مجبور شد تا کنار زمین به روبن توضیح دهد که به چه علت او را تعویض کرده است.
آرین روبن هم امروز در مصاحبه ای در اینباره گفت:
کار من،کار درستی نبود و از یک بازیکن حرفه ای انتظار چنین کارهایی نمیرود و شاید اگر مربی دیگری به جای ونگال بود دیگر به من بازی نمیداد و از حرکت من ناراحت میشد،من از باشگاه بایرن مونیخ و لوئیس ونگال به خاطر این حرکت زشت عذر خواهی میکنم.
آرین روبن،بازیکن هلندی باشگاه بایرن مونیخ در بازی دیروز باز هم برای باوریاییها سرنوشت ساز بود و گل پیروزی باواریاییها را به ثمر رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد