وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ:فوتبالم را در بایرن تمام میکنم

 

مهاجم کروات باشگاه بایرن مونیخ،ایویکا اولیچ در گفتگویی با بیلد اعلام کرد که قصد دارد در بایرن بماند و میخواهد فوتبالش را در باشگاه بایرن مونیخ به اتمام برساند.

او در اینباره میگوید:
میخواهم در بایرن بمانم و دوست دارم بیشتر از یک فصل هم در بایرن مونیخ بازی کنم و برنامه دارم در این باشگاه فوتبالم را به پایان برسانم.
من در بایرن احساس راحتی میکنم،باشگاه بایرن مونیخ از تمام باشگاه هایی که من در آنها بازی کردم برایم راحت تر است و من احساس میکنم که اینجا خانه خودم است و به جدایی از این باشگاه فکر نمیکنم.
این صحبتهای اولیچ در حالی است که باشگاه منچستر سیتی چند روز پیش اعلام کرده بود که خواهان جذب این مهاجم کروات است.
نظرات 1 + ارسال نظر
بایرنی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 20:30

ولی نکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد