وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال آماده است تا تابستان بایرن را ترک کند

 

به نقل از تاگ زایتونگ،سرمربی هلندی باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر بتواند با بایرن مونیخ هر سه جام را بگیرد،این باشگاه را ترک خواهد کرد.
او در اینباره میگوید:
اگر ما بتوانیم هر سه جام را کسب کنیم،در اینصورت من هیچ چیزی را نمیتوانم در این باشگاه بهتر کنم و به تمام اهداف خود در این باشگاه رسیده ام.
لوئیس ونگال در حالی این صحبتها را در مصاحبه خود اعلام کرده است که کارل هاینس رومنیگه چندی پیش اعلام کرده بود،باشگاه بایرن مونیخ در صورت تمایل ونگال میتواند قرارداد او را که تا سال 2011 است،باز هم تمدید کند.
همچنین کرستین نرلینگر هم امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که:من ونگال را درک میکنم،او بارها به من گفته است که میخواهد استراحت کند و مربیگری یک تیم ملی را قبول کند،اما باشگاه بایرن مونیخ تمام سعی خود را برای نگه داشتن ونگال خواهد کرد.
سران باشگاه بایرن مونیخ امیدوار هستند که لوئیس ونگال حداقل تا پایان سال 2011 در بایرن مونیخ بماند.
با صحبتهای ونگال باید دید که کادر مدیریت باشگاه بایرن مونیخ چه برنامه هایی را برای نگه داشتن این سرمربی هلندی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد