وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال:کروس باید خود را بهتر نشان دهد

 

به نقل از بیلد،امروز تونی کروس و لوئیس ونگال در جلسه ای با هم حضور یافتند و درباره آینده او و وضعیت فعلی او با هم صحبت کردند.
ظاهراً بازگشت تونی کروس به باشگاه بایرن مونیخ قطعی است و سال آینده این بازیکن در ترکیب اصلی باواریاییها قرار خواهد گرفت.
تونی کروس در این جلسه به لوئیس ونگال گفته است که من بیست سال سن دارم و میخواهم در تیمی بازی کنم که به طور ثابت در ترکیب اصلی حضور داشته باشم،من در بایر لورکوزن در حال حاضر در ترکیب اصلی قرار دارم و بازی میکنم،البته من بایرن مونیخ علاقه زیادی دارم و میخواهم برای بایرن بازی کنم اما اگر قرار باشد بر روی نیمکت به عنوان بازیکن ذخیره باشم،هیچوقت به بایرن نخواهم آمد.مربیان باشگاه باید به من قول بدهند که من در ترکیب اصلی قرار خواهم گرفت.
همچنین لوئیس ونگال اعلام کرد:
در حال حاضر صحبتهای من با کروس نتیجه ای نداشته است و به نظر من کروس باید خود را بهتر نشان دهد،من نمیتوانم به او قول صد در صد بدهم که در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت،من باید از او مطمئن باشم.امیدوارم که او بتواند در ترکیب اصلی بایرن قرار بگیرد.
بعضی از خبرگزاریهای آلمان صحبتهای کروس را اولتیماتوم بزرگی به کادر مربیان بایرن مونیخ میدانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد