وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاداش 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ

 

به نقل از بیلد،بعد از صعود بایرن مونیخ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ،اسپانسرهای باشگاه بایرن مونیخ مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو را به عنوان پاداش،همانطوری که در قرارداد باشگاه آمده بود به این باشگاه پرداخت کردند. کارل هانیس رومنیگه در اینباره اعلام کرد: هدف ما این نیست که از لحاظ مالی باشگاه را تقویت کنیم بلکه هدف ما این است که تیم را در فصل نقل و انتقالات و برای فصل بعد تقویت کنیم. به نظر میرسد که به زودی هوینس،ونگال و رومنیگه در جلسه ای باید اهداف خود در فصل نقل و انتقالات و بازیکنان مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنند. همچنین باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد برای فصل آینده فرانک ریبری را در تیم نگه دارد. در همین راستا باشگاه بایرن مونیخ در درجه اول قصد دارد مانوئل نوئر دروازه بان شالکه را به خدمت بگیرد،همچنین شنیده شده است که لوئیس ونگال از عملکرد ویدیچ،مدافع باشگاه منچستر یونایتد بسیار خوشش آمده است و پیشنهاد خرید او را برای فصل بعد به سران باشگاه داده است. اخبار رسیده از باشگاه بایرن مونیخ مبنی بر این است که سران باشگاه به شدت به دنبال ژکو،مهاجم باشگاه ولفسبورگ هم هستند. بر طبق گفته های رومنیگه ظاهراً این مبلغ کاملاً برای فصل نقل و انتقالات و به تقویت تیم برای فصل بعد صرف خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 13:10

امیر چقدر این پاداشو تو گرفتی.. اومدی این سایتو زدی؟!

آرمان دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 18:22 http://newest20_20.mihanblog.com



عرض سلام دارم خدمت شمه دوست عزیز.[لبخند][لبخند][لبخند]

وبلاگتون رو نگاه کردم.برام جالب بود.[گل][گل][گل]

وبلاگ خوبی رو تونستی به جامعه ارائه کنی.بهت تبریک میگم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

من ارمان هستم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

وبلاگ من یک گروه اینترنتی هستش.[خجالت][زبان][خجالت][خجالت]

این وبلاگ رو به منظور برقراری ارتباط میان یک گروه بزرگ از کاربران برای

تبادل اطلاعات تبادل نظرات انتقال تجربیات بین اعضاء و ایجاد یه محل

مناسب برای اظهار نظر اعضاء و خیلی خیلی از اهداف دیگر ایجاد کردم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

این ادرس اونه:http://newest20_20.mihanblog.com

با عضویت توی اون قطعآ پیشرفت خواهی کرد.

برای گسترش این وبلاگ ازت میخوام منو لینک کنی.

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

منو با اسم بزرگترین گروه اینترنتی ایران لینک کن.

دوست دارم توی گروه یاهوی من هم عضو بشی

و از اون محیط هم نهایت استفاده رو ببری.

این هم ادرس اونه:http://groups.yahoo.com/group/firstrate24

فراموش نکنی ها منتظرتم.بای

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود].


سلام آرمان جان.
از این که به وبلاگ من سر زدی ازت ممنونم.
من لینکت کردم. از اینکه تو هم منو لینک میکنی ازت ممنونم.
با آرزوی موفقیت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد