وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان خال:بارسا بهترین است ولی شکست ناپذیر نیست

 

سایت گل- بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار رفت وبرگشت در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپاموفق شد تا منچستریونایتد را از پیش بردارد و بلیط صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها را کسب کند تا در این مرحله مقابل المپیک لیون صف آرایی نماید. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی میان اینتر، قهرمان ایتالیا و بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان فصل قبل این رقابتها برگزار خواهد شد و بدین ترتیب در صورتی که بایرن بتواند از سد نماینده فرانسه عبور کند، در دیدار فینال مقابل یکی از دو تیم اسپانیایی یا ایتالیایی قرار خواهد گرفت. 

مربی هلندی بایرن مونیخ در صحبتهایی زبان به تمجید از تیم اسپانیایی گشوده و در عین حال خاطرنشان کرده که بارساشکست ناپذیر نیست. فان خال در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« من همیشه گفته ام که بارسلونا بهترین تیم اروپاست و تیمهایی مثل چلسی، آرسنال و منچستر در رده های بعدی هستند.ما در حال حاضر از سد یونایتد عبور کرده ایم و نشان داده ایم که می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.»
 این مربی هلندی در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« بارسلونا تیم بسیار قدرتمندی است و اگر آنها ده بار مقابل ما قرار بگیرند، شاید در 9 بازی به پیروزی برسند. البته این امکان وجود دارد که ما در یک بازی مقابل آنها به برتری برسیم و شاید این یک بازی هم در فینال برنابئو باشد.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد