وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس:من به این تیم اطمینان دارم

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،بعد از بازی بایرن مونیخ با منچستر یونایتد و صعود بایرن به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا،اعضای ریاست باشگاه بایرن مونیخ،نظرات خود را درباره این بازی اعلام کردند که به شرح زیر است:
فرانتس بکن بائر:
میتوانم بگویم که با شروع بازی ما خواب بودیم و منچستر با تمام قدرت حمله میکرد و بازی را 3 بر 0 به نفع خود کرد،من به شخصه با اینکه فوتبال حرفه ای را میدانم اما کاملاً نا امید شده بودم،اما دو دلیل وجود داشت که بایرن را به خود بازگرداند،دلیل اول گل اولیچ و دلیل دوم اخراج رافائل،بایرن بازی آرامی از خود ارائه داد و روبن هم گل دوم را توانست برای ما بزند،من واقعاً به باواریایی بودنم افتخار میکنم و باید ونگال را یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال دانست،این باخت یکی از زیباترین باختها در تاریخ فوتبال باواریا است.
اولی هوینس:
خیلی مهم بود که تا نیمه دوم نتیجه 1؛3 شد،بعد از اخراج کاملاً مشخص بود که منچستر یونایتد مشکل بزرگی پیدا کرده است،ما خیلی باهوشانه بازی کردیم،فرق بین ونگال و الکس فرگوسن در این بود که الکس فرگوسن بعد از اخراج بازیکنش بسیار آشفته بود و این باعث شد که تیمش هم آشفته شود،در مقابل لوئیس ونگال تقریباً خونسرد بود البته شاید هم استرس زیادی داشت اما مقابل بازیکنان تیمش اینگونه بروز نمیداد که روحیه بازیکنان به هم نخورد.
کارل هاینس رومنیگه:
بایرن مونیخ واقعاً زیبا بازی کرد،گل اولیچ در پایان نیمه اول برای ما بسیار خوب بود و روحیه زیادی به بازیکنان ما داد،ما در آستانه حذف شدن بودیم اما توانستیم از این مرحله صعود کنیم و ما خیلی خوشحال هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد