وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات باواریاییها درباره بازی با منچستر

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،باواریاییها در بازی برگشت مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست از سد منچستر گذشته و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.
در همین راستا لوئیس ونگال،آرین روبن و باستین شواین اشتایگر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و نظرات خود را راجع به این بازی اعلام کردند که به شرح زیر است:
لوئیس ونگال:
به طور قطع باید بگویم که من به بایرن و بازیکنانم افتخار میکنم اگر کمی غفلت میکردیم،ما با نتیجه 3 بر 0 این بازی را میباختیم،بازی بسیار عالی ما در نیمه دوم قابل ستایش است،بازیکنان من باید از همان نیمه اول مانند نیمه دوم بازی میکردند،من به بازیکنانم تأکید کرده بودم که دقیقاً مانند نیمه دوم بازی کنند،اما متأسفانه بازیکنان در نیمه اول تحت تأثیر جو ورزشگاه بودند و من آنها را درک میکنم،ما از زمانی که اولیچ در نیمه اول گل اول را به ثمر رساند روحیه بسیار خوبی گرفتیم.
در نیمه دوم ما بسیار سازماندهی شده و تاکتیکی بازی کردیم،مقابل 10 بازیکن بازی کردن شاید راحت باشد اما جو حاکم بر ورزشگاه باعث شد که ما گلهای کمتری به ثمر برسانیم.گل آرین روبن هم بسیار زیبا بود و من از تیمم به کل راضی هستم و از تمام بازیکنانم به خاطر بازی خوب تشکر میکنم.
آرین روبن:
بعد از اینکه بازی 0؛3 شد،من فکر کردم که امشب،شب سختی را در پیش خواهیم داشت،در نیمه اول میتوان گفت که ما در زمین حضور نداشتیم،ما میدانستیم که چه جوی در ورزشگاه حاکم است اما با شروع بازی همه بازیکنان ما شدیداً تحت تأثیر جو ورزشگاه بودند،گل اولیچ ما را به خودمان بازگرداند،ما ثابت کردیم که امسال به خیلی چیز های بزرگتری هم میتوانیم برسیم.
باستین شواین اشتایگر:
در دقایق اول من به یاد بازی با بارسلونا در سال گذشته افتادم،آنجا هم ما به سرعت 2 گل خوردیم،گل اولیچ بسیار برای روحیه تیم خوب بود،او به ما انرژی را بازگرداند،بین نیمه ما تصمیم گرفتیم که از این مرحله صعود کنیم و به هدفمان رسیدیم،اخراج یکی از بازیکنان منچستر هم به ما کمک کرد،منچستر یونایتد تماشاچیان بسیار خوبی دارند که این تماشاچیان آنها را به حمله هدایت میکنند.من فکر میکنم که اگر لیون را شکست دهیم و به فینال برسیم با بارسلونا باید بازی کنیم و از الان همه به بارسلونا فکر میکنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سرباز بایرنی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 13:05

دوستای گل بایرنی سلام
-اون هایی که میخوان پپ گوآردیولا توی بایرن مونیخ بمونه (لایک) کنند
-اون هایی که میخوان پپ گوآردیولا از بایرن مونیخ بره (دیس لایک) کنند

سرباز بایرنی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 13:10

طبق جمع دوتا آمار قبلی...
طرفداران ماندن گوآردیولا : 50رای
طرفداران رفتن گوآردیولا : 46رای
[ولی این آمارگیری بالای سایت(اولین کامنت) نتیجه رو تعیین میکنه]

آمارگیر بایرن مونیخ بزرگ چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 13:23

دوستای گل بایرنی سلام... به همتون تبریک میگم<br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; **آمارگیری**<br>
-اون هایی که میخوان پپ گوآردیولا توی بایرن مونیخ بمونه (لایک) کنند<br>
-اون هایی که میخوان پپ گوآردیولا از بایرن مونیخ بره (دیس لایک) کنند

ARYA دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 13:11 http://bayern.blogsky.com

سال 2013سه گانه

علی جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 00:22 http://mahabi.blogsky.com

وبلاگ زیبایی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد