وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: آینده ویدال به خودش بستگی دارد؛ از قراردادمان با هامس رودریگز اطمینان داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گفته می شود که بواتنگ با پاری سن ژرمن به توافقات شخصی رسیده است.  

اخیرا صحبت هایی در خصوص  انتقال ژروم بواتنگ به پاری سن ژرمن شنیده می شود. حتی گفته می شود که بازیکن و باشگاه فرانسوی پیش از این برای انتقال به توافق رسیده اند.

به نقل از بیلد، کارل هاینتس رومنیگه، نایب رییس باشگاه بایرن مونیخ در این خصوص گفت:

“شما باید در این خصوص صبر کنید و ببینید که طرفین می توانند به توافق برسند یا خیر. در حال حاضر می توانم بگویم که دو باشگاه مستقیما در این خصوص صحبت نکرده اند.
 

وی همچنین در مورد مسوت اوزیل و مصاحبه تند اولی هونس افزود:

“نه فقط اوزیل، بلکه فکر می کنم عملکرد فدراسیون فوتبال آلمان ضعیف بود. من به اولی هونس نزدیکم و او را کاملا می شناسم. می دانم که او از اوزیل خوشش نمی آید و به همین دلیل عصبانیتش را مصاحبه نشان داد. هونس در کل از عملکرد مسوت در جام جهانی و همچنین در سال های اخیر راضی نبوده است.
 

 رومنیگه در مورد عملکرد آلمان در جام جهانی 2018 ادامه داد:

“قطعا لوو پس از این رقابت ها چیزهای زیادی را آنالیز خواهد کرد و این پیامدهایی برای تیم و برخی بازیکنان خواهد داشت.
 

او در مورد وضعیت هامس رودریگز اضافه کرد:

“ما برای یک سال دیگر قرارداد قرضی داریم و پس از آن بند خرید 42 میلیون یورویی را در اختیار داریم. پس از قراردادمان اطمینان داریم.

اخیرا شایعاتی در مورد احتمال انتقال تیاگو آلکانتارا به منچستریونایتد انگلیس مطرح شده است. اما رومنیگه، مدیر ارشد اجرایی بایرن تمام این گمانه زنی ها را بی اساس دانسته است.

“تیاگو بازیکن مهمی برای ماست و ما هیچ وقت به این فکر نکردیم که او باید باشگاه را ترک کند. هیچ وقت هیچ نکته ای در این باره مطرح نشده و صحبتی در مورد ترانسفر او نبوده است.
 

وی درباره شایعات مربوط به جذب بنجامین پاوارد، بازیکن فرانسوی اشتوتگارت صحبت کرده است. او گفت:

“من چیزی را تایید نمی کنم. ما همیشه به قوانین فیفا پایبند بودیم (پاوارد بند فسخ 35 میلیونی دارد که در تابستان بعد می تواند فعال شود). در واقع ما در حال حاضر به اندازه کافی بازیکنان با کیفیت در خط دفاعی خود داریم.
 

نائب رئیس باواریایی ها درباره خروج احتمالی ویدال نیز صحبت کرد:

“آرتورو باید در این مورد تصمیم بگیرد. او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد بنابراین اگر می خواهد با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند می تواند اقدام کند. اگر او پیش ما بیاید و درخواست جدایی بدهد درباره آن حرف خواهیم زد. همه می دانند که ما 9 بازیکن در خط میانی داریم اما فقط به سه یا چهار بازیکن در این پست بازی می رسد. نمی خواهیم مشکلی برای مربی در این باره ایجاد کنیم. این موضوع که بعضی از بازیکنان شاید تیم را ترک کنند را رد نمی کنم. با این وجود در حال حاضر نمی توانم در این باره چیزی بگویم.
 

رومنیگه در ادامه درباره لئون گورتسکا و سرژ گرنابری نیز گفت:

“اعتماد زیادی به گرنابری دارم. مربی تیم از داشتن او خوشحال است. او به دلیل طی کردن دوران درمان مصدومیتش کمی دیر به تمرینات اضافه شد. حضور او در تیم هیجان انگیز خواهد بود. گورتسکا در حال حاضر مانند دیگر بازیکنان ملی پوش حاضر در جام جهانی از تمرینات با مربی دور است. ما دو بازیکن جوان که به کار تیممان خواهند آمد را برای ترکیب خود در اختیار گرفتیم. در مورد فصل جدید خوشبین هستیم. می خواهم همه چیز ببریم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد