وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: سبک آموزش فوتبال در بارسلونا با بایرن مونیخ متفاوت است؛ عاشق فوتبال انگلیسی هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو می گوید که بازی در لیگ جزیره برایش جذاب است. 

 

به نقل از منابع خبر باشگاه بایرن مونیخ، تیاگو آلکانتارا در سال 2013 از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و از آن زمان تا به حال پیشرفت چشم گیری داشته است. با این حال به نظر می رسد احتمال دارد وی فصل آینده در آلمان نماند. به هر حال، تیاگو مصاحبه جالبی با گاردین داشته است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

دوران نوجوانی:

“همیشه فوتبال را دوست داشتم و از همان سن نوجوانی می دانستم که روزی فوتبالیست می شوم. همیشه می دیدم که بازیکنان کارشان را بسیار با دقت انجام می دهند. من با این موضوع زندگی کردم.
 

ورود به دنیای فوتبال از طریق لاماسیا:

“آموزش فوتبال در بارسلونا نسبت به بازی در برزیل یا بایرن مونیخ از نظر فیزیکی متفاوت است. من سبک مخصوص خود را دارم اما از همان ابتدا همواره نشان دادم که می توانم خودم را با آن ها تطبیق دهم. شرایط فیزیکی من قوی است. البته من همیشه با توجه به نیاز های تیم بازی می کنم. در اسپانیا همه چیز تاکتیکی تر، فنی تر و پر فشار تر است. بازی در آلمان بیشتر فیزیکی است؛ این موضوع درباره دوندگی بیشتر و حمله بیشتر است. ذهنیت فوتبال در آلمان منحصر به فرد است.
 

“در انگلیس مانند آلمان بازی ها فیزیکی هستند اما تفاوت در مورد دوئل هایی هست که شما در آن ها باید پیروز شوید؛ مدافعان برابر مهاجمان، هافبک ها برابر شماره های مشابه خود. به علاوه توپ های بلند هم بیشتر در آن جا کاربرد دارند. سرعت مانند قدرت بدنی در آن جا مهم نیست. از دیدن فوتبال انگلیسی لذت می برم. عاشق تماشای فوتبال لیگ انگلیس هستم. به علاوه تیم ملی انگلستان هم پیشرفت و تغییر زیادی داشته است. آن ها تیم بسیار خوبی دارند. به خط میانی لیورپول نگاه کنید. اندرسون، میلنر و چمبرلین، آن ها مانند یک غول هایی بزرگ در لیگ قهرمانان بازی کردند. آن ها در خط هافبک فوق العاده کار کردند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید بایرنی دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 08:32

خب زودتر برو به لیگی که عاشقشی چون سال دیگه تو بایرن باید مثل تیم ملی اسپانیا رو نیمکت بشینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد