وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو سرمربی مانشافت باقی ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آلمان طی یک کنفرانس تلفنی رای به ماندن یواخیم لو دادند و این مربی کماکان هدایت آلمان را بر عهده خواهد داشت. 

 

به نقل از خبرگزاری آلمان، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال آلمان طی یک کنفرانس تلفنی با اتفاق نظر به ماندن یواخیم لوو در تیم ملی آلمان رای داد.
به گزارش خبرگزاری آلمان، هیات رییسه «د.اف.ب» با وجود ناکامی تاریخی تیم ملی این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ و حذف در مرحله گروهی، معتقد است که لوو همچنان مناسب‌ترین فرد برای هدایت «مانشافت» است و او باید طبق قراردادش تا سال ۲۰۲۲ بماند.
تیم ملی آلمان در گروه F مسابقات جام جهانی در کنار مکزیک، سوئد و کره جنوبی قرار گرفت اما با خلق نتایج ضعیف و با کسب تنها یک برد در رده آخر گروه خود جای گرفت تا خداحافظی زودهنگامی با روسیه داشته باشد.
یواخیم سابقه قهرمانی با آلمان در جام جهانی 2014 را در کارنامه خود دارد و حالا طبق تصمیم فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2022 قطر بر مسند سرمربیگری مانشافت باقی خواهد ماند. 

یواخیم لوو بعد از جام جهانی 2006 جانشین کلینزمن شد و توانست این تیم را در یورو 2008 به فینال برساند اما در این دیدار مغلوب اسپانیا شد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. مانشافت با هدایت مربی جوان خود مقام سوم جام جهانی 2010 را به دست آورد. آن‌ها هم‌چنین در یورو 2012 در مرحله نیمه نهایی به ایتالیا باختند و به فینال صعود نکردند. تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 با هدایت لوو بعد از 24 سال به قهرمانی جهان تا بعد از برزیل و به همراه ایتالیا با 4 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم‌ شناخته شود.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
عادل یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 09:32

یه خبربددیگه باید4سال دیگه شرایط سختی روتحمل کنیم

حرف حساب یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 11:31

المان شهریور چندتا بازی مهم تو لیگ ملتها داره یکی با فرانسه یکی با هلند اونجا دیگه اخرین فرصت برای لو هست که نشون بده میخواد همچنان یکدنده بازی دربایره یا قبول میکنه که باید به حرف منتقدینش گوش کنه.. میتونن تا چندماه صبر کنن و عملکردش رو تو اون بازیها ببینن

امید آلمانی 1366 یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 14:24

بهترین و هوشمندانه ترین تصمیمی که فدراسیون فوتبال آلمان میتونست بگیره ابقای لوو بود.تبریک به این دقت

kahn یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 14:58

بر خلاف تصور خیلی از دوستان به نظر من این آلمان ضعیفترین تیم در بین تمام آلمانهای حداقل سه دهه ی اخیری است که من طرفدارش هستم. یک دلیل واضح آن هم این است که در این جام ما برای اولین بار از یک تیم آسیایی نه چندان قوی شکست خوردیم. همان کره ای که سالهاست حتی از پس ایران هم برنمی آید.

مسعودآلمانی_رئالی یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 15:44

مشکل لوو نیست مشکل عنصرتهاجمی هست که تیم نداره ازلحاظ خط حمله افتضاح هستیم.تازمانی که مشکل گلزنی حل نکنیم تیم نمیتونه موفق بشه

Aban یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 17:19

اخراج لو یک تصمیم احساسیه، آلمان ها همیشه نشون دادن از روی احساس تصمیم نمی گیرن و همین باعث شده که همیشه جزو بهترین ها باشن. تیم آلمان مشکل داره، خیلی هم مشکل داره ولی مطمئن باشین هیچ کس بهتر از کسی که 12 سال روی نیمکت آلمان نشسته نمی تونه این مشکلات رو برطرف کنه.
حذف از جام، هم به لو و هم بازیکنان انگیزه ی چند برابر میده تا یورو رو فتح کنن و نشون بدن که حذف از جام جهانی یک اتفاق بوده و تکرار شدنی نیست.

احمد سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 09:45

لوو باید کنار گذاشته میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد