وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باسلر: زمانی که قبل از جام جهانی گفتم در دور دوم حذفیم همه خندیدند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو باسلر از بازیکنان تیم ملی آلمان انتقاد کرد.  

به گزارش Sport1 ماریو باسلر بازیکن سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان و کارشناس فعلی این کشور در مورد پیش بینی خود قبل از آغاز جام جهانی که به حقیقت بدل شد گفت:


    من قبل از جام جهانی گفتم تیم ملی آلمان پس از دور گروهی حذف خواهد شد! ولی همه به من خندیدند و توهین کردند. اگر شما سه بازی در چنین سطحی بازی کنید پس سزاوار رفتن به دور بعد نیستید. پیروزی بر سوئد زیادی بزرگ شد این تیم جز 10 تیم برتر جهان نیست، مکزیک تیم 15 جهان و کره جنوی در رده بندی بسیار پایین است. اگر شما بعنوان قهرمان جهان نمی توانید بر چنین گروهی غلبه کنید همه چیز تمام است. از نظر من چیزهای زیادی در تیم اشتباه بود بعنوان مثال ما بازیکنان بهتری در جناح چپ از هکتور و پلاتنهارت داریم که دعوت نشدند و یا جای بازی کیمیش و مولر اشتباه بود، انتقادات از اوزیل قبل جام هم وجود داشت. ما باید توپ را درون دروازه قرار دهیم و اگر 400 پاس بدون گل زدن و پیروز شدن بدهیم فایده ای ندارد. من هرگز از کروس انتقادات سختی نداشتم او قهرمان سی ال بود و می توانست بازی را بگرداند اما او نیز در بازی مقابل کره جنوبی غرق شده بود او می تواند 400 پاس بدهد اما از هر 3 پاسش 2تا اشتباه بود و یکی به مقصد می رسید. بنظرم فقط نویر خوب بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد