وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویس: حق با کروس است، بعضی از آلمانی ها نمی خواستند پیروز شویم؛ به او گفتم ضربه ایستگاهی را مستقیم بزند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو رویس از بازی برابر سوئد می گوید.  
به گزارش منابع خبری مانشافت، شب گذشته (شنبه) تیم های آلمان و سوئد به مصاف هم رفتند. دیدار که در پایان با نتیجه 2-1 به سود ژرمن ها به پایان رسید. مارکو رویس که در این دیدار موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل شد در پایان مسابقه درباره بازی تیمش صحبت هایی داشته است.

او گفت:

“حرف های کروس؟ بله ما فکر می کنیم همین گونه است؛ بسیاری از مردم آلمان می خواستند ما از جام جهانی کنار برویم. با این حال فکر می کنم توانستیم روحیه خود را نشان دهیم. با وجود این که سوئد یک گل هم جلو افتاد.
 

“البته که کار سختی بود. ابتدا ما گلی را دریافت کردیم اما ما سریعا به بازی برگشتیم و توانستیم دو گل بزنیم. می خواستیم پیروز شویم و به آن هم رسیدیم. نتیجه کسب شده خوشحال کننده است. در مدت اخیر تیم های زیادی را دیدیم که در دقایق پایانی توانستند گل پیروزی بخش خود را بزنند اما این بار ما 10 نفره این کار را انجام دادیم.
 

رویس درباره گل کروس نیز گفت:

“کروس روی گلی که خوردیم اشتباه کرد اما توانست بعدا آن را جبران کند. ضربه ایستگاهی اش؟ من پیش او رفتم و گفتم" به قد بازیکنان سوئد نگاه کن، وقت سانتر نیست فقط شوت بزن!" او به بهترین شکل این کار را انجام داد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد