وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: جام کنفدراسیونها در آلمان برای کسی اهمیتی نداشت اما همه بازی های ما را دیدند و تیم را دوست داشتند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جاشوا کیمیش از قهرمانی مجدد بهمراه آلمان صحبت کرد.  

جاشوا کیمیش که بهمراه تیم ملی آلمان قهرمان جام کنفدراسیونها شد اکنون خود را آماده مسابقات جام جهانی می کند. مدافع راست باشگاه بایرن مونیخ به Guardian می گوید:


    بسیار سخت است که دوباره به مقام قهرمانی جهان برسید اما ما اعتقاد زیادی داریم که می توانیم دوباره موفق شویم. در آلمان جام کنفدراسیونها اهمت زیادی در بین مردم نداشت اما در نهایت فکر کنم همه بازی های ما را تماشا کردند و تیم ما را دوست داشتند، تیمی جوان و پر از مبارزه. اکنون برای مسابقاتی بزرگتر آماده می شویم، جام جهانی بسیار ویژه تر است و من برای اولین بار در ان حاضر می شوم، کاملا اماده هستم، حالا باید خاطرات خود را بهتر کنیم!

کیمیش در مورد رهبری خود در جام کنفدراسیونها ادامه داد:


    رهبری چیزی است که با آن بزرگ می شوید. من می دانستم بازیکنی هستم که تجربه بین المللی بیشتری به نسبت بقیه بازیکنان داشتم اما این مهم نیست مهم عملکرد شماست. این خوب بود چون زمانی که شما در تیم ملی و باشگاهی همچون بایرن مونیخ قرار می گیرید بازیکنان بزرگ و باتجربه ای در کنارتان هستند که این نقش را برعهده می گیرند، اما در جام کنفدراسیونها لازم بود من این نقش را بر عهده داشته باشم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد